See umbes 4 km pikkune jalgsimatk Kirikumäe maastikukaitseala pisijärvede juurde. Neid on nime poolest kuus: Pundsu, Kõrb-, Linnas-, Kaadsaharo-, Kakõnu- ja Mudajärv. Raja läbimiseks kulub peaaegu 3 tundi ja tuleb arvestada, et jalad võivad märjaks saada ja puuduvad laudteed ning sillakäsipuud.

Alustame samuti nagu Kerigumäe radagi, ujumissilla juurest ja liigume vastupäeva. See tähendab, et Kerigumäe ning Pundsu järve ühendava kraavi järel, kus rada läheb kaheks, sammume vaskaule. Teerada viib meid mööda lauget rabamännikut, kunagise järve kaldaastangut ja raba serva kuni ristuva teeni. Sealt vasakule hoides jõuame mõnesaja meetri järel metsast välja heinamaale. Veel ida pool on maantee, millelt paistab kuppelmaastik ja taamal Mauri küla. Maanteed pidi liigume uuesti vasakule ja seni, kuni paremale Linnasjärve  juurde keerab metsatee. Edasi lähme Linnas- ja Mudajärve vahelt ületades nendevahelise kraavi, ning siis ka Kakõnu- ja Kaadsaharo järve vahelt. Need kaks viimast ehedaks näiteks järve kinnikasvamise lõppjärgust. Veidi veel põhja poole liikudes jõuamegi Käänu - Kirikumäe - Illi - Vana-Vastseliina teele välja ja seda mööda matka alguspunkti.

Matkal võib kohata põtra, kitse, metssiga, jänest ja väiksemaid loomi. Ka kobraste tegevuse jälgi saab näha.